Saturday, May 14, 2011

3 Buffered Earning Dan 7 Metered Earning

Terlebih dahulu, terima kasih diucapkan kepada pengiklan yang sudi meletakkan iklan CPM di blog mediakini, di tahun 2011 ini. 3 Buffered Earning dari Celcom SOX Drum and Dance, ESPN dan UIP Kung Fu Panda 2. Manakala 7 CPM yang telah bertukar kepada Metered Earning ialah dari AirAsiaX Christchurch,Maxis Nokia E7, Sunkist Dash, AMP Mx FM Breakfast Show, NEF Drive Angry, Maxis Hotlink Internet Prepaid dan Maxis Om Nom Nom Roadtrip.



Nak tips memperolehi CPM? Susah nak beri tips, kerana saya sendiri sukar untuk memahami. Namun berdasarkan keadaan blog ini, pengiklan tidak mementingkan traffik. Pendek cerita,sehebat mana pun blog kita, pengiklan yang menentukan, layak atau tidak dipilih sebagai pengiklan CPM mereka.
--------------------------------------------------------

11 comments:

Anonymous said...

eh hebatnye.betul ke traffik x tinggi pun bleh dapat BE.. bagi la tips sikit

Nick said...

wa.. banyaknyer! hahaha.. tahniah :D

kucing said...

gua x dapat pon lagi

aiman said...

betul, saya setuju traffik tinggi baru dapat BE tu tipu semata-mata, buktinya saya sendiri purata traffik sehari 500-1000 UV, tapi sampai arini satu BE pun tak dapat..kadang mencecah 1500-2000UV, tp still tidak dihargai..ada kala nk give up jer tunggu BE..anyway congrats bro...

Myvitrd said...

betul tu.. yg tahu kreteria nak dapat BE ni nuffnang je.. so jgn gaduh2 ye..

Small tony said...

teringin nak tgk BE tu
mcm mana rupa BE tu
huhuhu

kinn said...

sangat banyak!! tahniah! ;)

seriwangi said...

Saya pun tak tau macam mana dia kira, blog saya taklaah hebat sangat, tapi adalah 10 metered earning dan 3 BE, dan tgh tggu cek.Tapi...taklah banyak mana duitnya.Cuma saya rajin update kat Nuffnang. Sekarang dah ada 1 BE baru pula dan 2 Metered,pelik kan? rezeki saya kot?

CEKUDUNG BOY said...
This comment has been removed by the author.
CEKUDUNG BOY said...

hebat la, mcm senang je dpt buffer earning tu..ape tips? kna rajin update blog ke?..tgk follower mediakini x la ramai sgt kn..

Unknown said...

wahh hebatnya..tahniah.sekarang 11 BE telah ada di blog saya..yang terbaru sedang berjalan hehe..